vev

så var det dags för ännu ett inlägg, om just det, politik.......eller nä nu ljög jag. hehe. sitter här, äter något översaltade popcorn och har precis gjort klart en skoluppgift och känner mig enormt duktig. igår fick jag efter många om och men se miley cyrus-filmen the last song. kan förstå varför den har 3.9 i betyg på imdb..nej nu var jag elak, kanske. borde sett camp rock istället, skäms för att jag inte har sett den än?? ska genast ladda ner den. vad ska jag göra medan jag väntar? läsa nya marcus birro-boken eller kanske fortsätta försöka definiera någon filosofisk gubbes "konstbegrepp". lider sannerligen för konsten these days.

illustrerar inlägget med denna fantastiska (och minst sagt känslosamma) bild på dennish och ankan (<3). funderar ofta över hur den har det..



/L

Kommentarer
Postat av: johanna

ANKAN!

2010-09-22 @ 16:16:37
Postat av: Anna Selden andreasson

Hejehj den här kommentaren är riktiad till johanna när du ser det här kan sms mig då så jag får dit nummer! PUSS

2010-09-25 @ 16:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0