grha

idag hittade jag den mest episka sidan någonsin. fan för mitt liv.

låt mig presentera något av allt det episka:

"Idag best
ämde jag mig för att onanera på chatroulette. Min mattelärare bestämde sig tydligen för detsamma. FFML"

"Idag hade jag ont i halsen, s

å jag bad min mor ta en titt på den, vilket hon gjorde. Hon petade och kikade och sa sedan 'Din hals är väldigt djup', tittade på min pojkvän och blinkade med ena ögat. FFML"

"Idag,
åkte jag flygplan. Personen som satt bredvid mig använde planets trådlösa nätverk och satt och surfade på facebook. Han gick med i gruppen 'Jag hatar att sitta bredvid tjockisar på flygplan'. FFML"

"Idag gjorde min kille slut med mig, han tyckte att jag hade blivit för fet. Jag har gått ner sju kilo sedan vi träffades. FFM"

"Idag kom jag p
å att jag ska flytta till Kiruna. FFML"


Kommentarer
Postat av: malin

d-ö-r

2010-09-02 @ 13:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0