THEY SEE ME VEVING, THEY HATING

idag har jag

-vevat armen ur led. värt det.
-pluggat projektarbete. klar snart. ALLA NI SOM KNAPPT BÖRJAT ÄR SÅ ÄGDA!111
-fått kommentaren "diska" så fort jag kom in genom dörren hemma... att tilläggas bör att både min bror och min pappa varit hemma hela dagen eftersom de är lediga. men det är lugnt jag tar till mig mitt kvinnliga arv och frågade om någon av herrarna även önskade sig en kall öl och fotmassage. (nej, vägrade att diska)
-bytt om till en fashionabel outfit och är redo att gå ut och fira episk_malin_katt som fyller myndigt idag.
-blivit lite avundsjuk för att min fellow vaver ska fira nyåret i london.
-insett att jag gillar att gå i skolan. jag gillar trean. hur hände detta??? :O:O:O


johanna.


ps. imorgon kommer äntligen prettohorornas valguide upp. nu ska vi ut och supa ner malinski. hihihihihihihihihihihihihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0