flashback!

tänkte börja med en ny tradition på prettohoror: dagens flashback inlägg!

idag saxat från tråden "tjejer mår dåligt för ofta" om hur kvinnor är mer olyckliga än män. användaren malko skriver:

"Tjejer är födda till att vara "sämre" än män. Att detta förvånar dagens män och kvinnor i Sverige förvånar mig inte. Naturen är vad den är och det går inte att ändra på det.

Killar och tjejer har inte samma förutsättningar för att ständigt ta sig fram i livet. Deras biologi gör att dom ständigt får fokusera på saker och ting som håller dom tillbaks. Mens, PMS, graviditet, kemiska reaktioner i hjärnan (känslor), sitter ner och kissar m.m. 

Det är vad det är!"

asklok kommentar!
brb ska till toaletten och testa och kissa och stå upp. då kanske jag äntligen kommer över min depressioner!

Kommentarer
Postat av: johanna

"min depressioner". får inte ihop grammatiken men vad ska man göra när man är kvinna... inte lätt.

2010-11-08 @ 20:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0