lol

cha cha, sitter i köket (var annars?), bläddrar lite förstrött i nöjesguiden såklart (indie) och filosoferar över livets viktiga frågor så som huruvida jag ska ha (färsk) basilika i pastasåsen eller inte. tror jag ska det faktiskt, för det är rätt gött ändå.

kan ju sammanfatta lite vad jag har gjort sedan igår klockan 19:12:39 då jag senast bloggade..

- vevat..........vad annars? platsen för vevandet - kollektivkalas någonstans på hisingen, änna roligt
- hittat magiska skatter!!
- konstaterat att vissa kanske vevade lite för hårt för sitt eget bästa (nämner inga namn)
- träffat en sann proletär, ska bjuda honom på en färsk filmjölksdejt inom en snar framtid
- tröstat johanna när hon vara nära att förgås av saknaden efter mannen (j****) i sitt liv
- åkt ettans spårvagn hela två gånger. en gång kom det på kontrollanter men sen gick dom av igen, lol?
- trott att jag och johanna delade samma sunda värderingar och tog för givet att vi skulle till kyrkan och den traditionsenliga söndagsgudstjänsten. men icke! fick nog och sprang gråtandes hem när jag inte ens fick spela spelet mini-mu på arlas hemsida.

Kommentarer
Postat av: johannapanna

älskar't

2010-05-09 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0