kul

snart är det sommarlov vilket betyder massor av tid att fördriva. om man som jag suktar efter lite intellektuell stimulans (vem gör inte liksom?) kan man ju alltid ta och läsa en bok eller två. idag spenderade jag en trevlig liten stund på bibliotekets hemsida, utforskade utbudet, reserverade lite böcker och så. jag roade mig även med att läsa bokrecensioner om olika böcker och kom fram till att jag inte bör läsa boken "slottet" av franz kafka. varför? jag är ingen filosofisk man helt enkelt. en av recensenterna gav boken betyget 1 av 5 med motiveringen "Ett enda tips gällande denna bok , LÄS inte den för guds skull , bara filosofiska män kan fatta ngt så här dåligt". hårt. ska trösta mig med att läsa bd-boken om och om igen istället.

imorgon ska jag på spaning efter det idrottsbetyg som flytt.......i vildmarken (?) med johanna höhö. vi ska uppleva friluftsliv, ser framemot detta.

lol ska sova hejdå

/L

Kommentarer
Postat av: tina

åh vad trevligt med litterära referenser!

2010-05-25 @ 08:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0