HATE

var på bal igår, det var kul. men tänker inte prata om det för det orkar jag inte så istället ska ni få en lista på saker jag hatar! varsågod :P

- folk som använder uttrycket "dimman". typ - utgång ikväll, in i dimman gubbar! ses i dimman!!! osvosv.
- folk som hypar filmen juno och börjar lyssna på belle & sebastian efter att ha sett filmen
- folk med "coola" "hipstertriangles" i sina namn på exempelvis facebook ▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
- "socitetshus" som har "normala barpriser" (dvs 59 spänn/öl)
- "creddiga" amerikanska indieband bestående av skäggiga gubbar
- att ta bort nagellack (SÅ JÄVLA TRÅKIGT)
- folk som tycker att det är nåt fel att vara medlem
- folk som inte vet att ian curtis bara är en skådespelare.........och så va han inte de ;PPppPpp

/lea

edit:
glömde det jag hatar MEST AV ALLT
- GÖTEBORGSVARVET.

Kommentarer
Postat av: johanna

lol man ska inte hata

2010-05-22 @ 12:54:23
Postat av: malin

man ska inte hata!!!

och jag gillar juno.

2010-05-22 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0