every time i see you falling i get down on my knees and pray

sitter här i min ensamhet och tycker synd om mig själv.... livet är hårt, lider för konsten osv....
önskar bara att henrik berggren var här och kunde skriva en liten truddelutt om det hela. typ "ever since i was eight or nine, i'be been standing on the shoreline...." eller nåt sånt....

skoja bara såklart.
idag:
-shoppat veckans förnödigheter på monki
-kastat sten på otrogna. (människor som ansåg sig indie men nu lyssnar på hästpojken, WTF????)
-rökt typ tre paket lm. för att jag är cool typ
-lyssnat på något band jag inte tänker berätta för er om
-läst typ nöjeguiden. för de som skriver där är uppenbarligen coola indies


/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0