shame on you

okej först och främst, förlåt för att jag är en sån usel bloggare och i princip aldrig livar upp er tillvaro med mina spekatulära blogginlägg längre. skäms verkligen. vad har hänt sen sist då? lite svårt att komma på sådär på rak arm bara. men! jag har fyllt år minsann, är numera en tjej på nitton jordsnurr (som i själva verket skulle innebära nio dagar då) som man brukade uttrycka sig i brevväns-annonserna på den gamla goda tiden.

tiden bara rusar iväg..något som kändes tydligare än någonsin när jag igår var på shoppingäventyr och kom hem med en potentiell studentklänning! så här ser den ut, mycket snyggare i verkligheten. kan visa bild någon gång eller så får ni helt enkelt komma på min student och kolla, hehe. pözz på er mina små kycklingar!

/lea

Kommentarer
Postat av: m

tur att prettohororna har mig då...

fin klänning åså

2010-03-21 @ 18:51:50
Postat av: Ellen

UNDERBAR KLÄNNING!!!

2010-03-21 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0