EN HYLLNING TILL MARKNADSEKONOMIN <3

Efter en jag-hatar-världen-attack tidigare under aftonen bestämde jag mig för att det får vara nog. Att HMs sömmerskor brinner inne är det få som bekymrar sig över. Likaså att giftet parakvat används i trejde världen som bekämpningsmedel dödar tusentals människor varje år. Vi tuggar glatt i oss ytterliggare än hamburgare, totalt likgiltiga över att köttindustrin varken är bra för miljön, djuren eller människorna som odlar deras foder. Kommer världen förändras? NEJ! Det är helt enkelt hög tid att jag gör det. Måndagen den 1:a mars, cirka klockan 20.00 är tidpunkten då jag bestämde mig. Jag bestämde mig för att bli schtekare.


Saker jag hittils gjort
-sökt in till handels i stockholm. har hört att sveriges elit går där
-beställt ett solariekort (morotslooken är klassisk)
-svurit en ed på att aldrig betala skatt, det är mina pengar. inte mitt fel att alla är lata och vägrar jobba
-skickat varsin brevbomb till samtliga vänsterpartister i riksdagen. KOMMUNISTER ÄR ÄCKLIGA, SE BARA VAD SOM HÄNDE I SOVJET, HUR FÖRKLARAR DU DET, LARS OHLY, DIN JÄVLA JULTOMTE??!?!?!?!
-firat med skumpa (mycket skumpa) att apoteken äntligen börjats säljas ut.
-köpt en märkesväska. frågat expediten om den inte fanns med större logga? ("glömde" att ta av prislappen också. jävlar vad folk kommer bli imponerade imorgon när de råkar se priset)
-Bett pappa öppna skumpa-klädkonto åt mig. först erbjöd sig morfar att göra det men "morfar betalar" klingar inte lika fint.
-...och i väntan på att det nya kortet kommer har jag målat mitt gamla med svart spritpenna. det ser coolare ut så.

imorgon är det dags för shopping på nk. vill ha någon freeescht inför helgens utgång på avenyn

/johanna

Kommentarer
Postat av: hb

helt rätt!!!!

2010-03-01 @ 20:57:15
Postat av: Ellen

Jag hakar på! Vi skippar budapest och åker till troppan istället?

2010-03-01 @ 21:12:09
Postat av: Carolinsi

Fan vad jag gillar det. De e niiiiiiiiice!!

2010-03-02 @ 10:36:58
Postat av: Linnea

jag dog lite av skratt där <3

2010-03-02 @ 19:53:42
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0