nej jag vill inte skriva en rubrik, låt mig vara????????

Dagens:

Citat: "Att genomföra reformer är inget kvinnogöra" sa Ukrainas premiärminister nyligen efter att ha usett sin regering bestående endast av män. Kvinnor, vet er plats!

Mest episka: Att det är så varmt att jag efter skolan satte mig på en filt på gräsmattan och läste en bok. Det är vår nu!

Skiva: Håkan Hellström live på Roskilde 2009. Den införskaffas i din lokala piratbukt.

Mest fashiän: Jag? Som alla andra dagar?

Saknad: Anna. Kom hem från Australien snart dååååeeeee

Saknad 2: Malin, smsar dig, kommer med episka förslag men nähä. Får inte ens ett svar. Hoppas du vet att jag gråtit konstant i flera timmar nu. CUT.

Glädje: Min bror har fått jobb på Liseberg=fribiljetter. JAG SKA ÅKA BALDER OCH HÖJDSKRÄCKEN!!1111111 :D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D




//johannsipannsi



Kommentarer
Postat av: m

dina episka förslag får genomföras nästa vecka!

2010-03-25 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0