ett öppet brev

ibland är det jobbigt att vara så cool som jag är.
stalkersarna finns i varje hört, alla vi prettohoror har problem med dem. en av alla mina (jo för jag har massa) blev idag så desperat att han började hänga min skola. *suck*

så detta är ett öppet meddelande till alla som vill vara som oss, alternativt vill ha oss:
-indie är något man föds som. vi kan inte göra er indie. låt oss vara om ni inte har det naturligt. usch.
-ni kommer inte upp till vår intellektuella nivå, oavsett om ni är vältaliga, har "bra klädsmak" eller läser gps kultursidor varje söndag.
-leenden är inget som passar en indie. i lördags fick jag ett sms om några indies i kungsbacka som såg snälla ut. så paradoxalt! a, varför hängde indiemänniskorna i kungsbacka? b, varför såg de snälla ut? när det kommer till indieheten finns ingen tvetydlighet. om man har det så har man allt. annars är man än mainstream-människa och vem vill vara det?
-jag är för upptagen för att ha tid med er fans. att vara fashion och överlägsen tar upp den mesta av min tid.
-jag orkar inte bry mig mer. ska gå och dricka rödvin och spy i min pappas säng. varför? jo för jag lever efter dekadensens regler.

/johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

word

2010-03-02 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0