blablab blubb

jag hatar verkligen att sy.
fattar inte hur jag kan glömma av det från gång till gång då symaskinen kommer ut ur garderoben (hehe)...
nu har jag i alla fall sytt upp två klänningar, varav en är mammas gamla och en som jag köpte på röda korset i kungsbacka häromdagen.

under denna plågsamma process har jag:
- tappat en hel ask med knappnålar på golvet
- bränt mig på strykjärnet typ 1000000 gånger
- fått DAMP när det inte går att nåla som jag vill. hatar att nåla.
- fått ont i ryggen
-... och fötterna???

men efter lite sushi, 1000 koppar te och en chokladboll blev det äntligen klart.




/malin

Kommentarer
Postat av: Linnea

hey, du är en söt chey med fina klännigarey(?) :D!!

2010-03-02 @ 19:54:30
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0