just another night in nantes

dagens intellektuella funderingar

-ryktet säger att jag är snäll
så var jag inte det!
(semikolon-p är så oindie atm så skriver inga sådana tecken lol)

-har gjort en ny spellista är så nöjd med de att jag publicerar den här. tillägnad dennis.

-åt soppa till frukost. det var färsk.

-undrar varför jag inte vevar mer??? nivå är uppenbarligen det nya indie.

-undrar när lea får reda på om hon ska flytta till london eller ej. detta är väldigt viktigt för framtida planeringar lol.

-igår fick jag färskast födelsedagspresenten av min mormor. en hemstickad kofta och matchade väska. min mormor är en äkta fashionmormor trots allt.

-orkar inte blogga. astrist. hejdå


/johanna

Kommentarer
Postat av: avenyn_b-rud_91

vi måste börja VEEEEVA

2010-06-29 @ 20:34:23
Postat av: heathcliff

COME HOME NOW!!!!

2010-06-30 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0