hihihihihihi

dagens citat: (jag lyssnar på supremes typ)
pms_bror: sänk!
episk_johanna: inte mitt fel att du är bakis
pms_bror: är inte bakis! inte mitt fel att du har dålig monoton musiksmak11!!!

oh snap!! lololololololol

dagens hämnd: nu ska jag lyssna på jonas brothers. aslänge sedan... hoppas storebror uppskattar för det gör jag i alla fall!

dagens mest lyckade: efter att ha ringt hem och sökt mig fruktar jag att prata med min tyskalärare. förutspår en utskällning och ett ig i tyska steg 4 men istället frågar hon hur jag mår och säger att jag ska göra ett till tyska nationella innan hon sätter betyg. (hade inte gjort så många ehh....) om jag faktiskt får g i tyskan nu är det för att jag är indie inte för att jag har talang för det tyska språket lol.

dagens mat: chokladbollssmet som vanligt. thank god (hb) for bra ämnesomsättning.

dagens lögn: se ovan sedan nedan

dagens bild:

här var jag och malin igår... vi blev lite hungriga...

dagens pepp: jag och malin peppar inför arvika.... fast mest på maten. vi ska ta med passerade tomater, linser och kryddor och göra tomatsoppa varje dag. ni anar inte hur pepp jag är på detta!!!!

dagens sorg: turbulent med min kattuggla igår... vi båda sa saker vi inte menade...... :'(

dagens dagens: nej inte idag.


/johanna



Kommentarer
Postat av: malin

snygga vi är

2010-06-10 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0