hädelse

idag blev min dator attackerad av virus. i rasande fart började porrsidor dyka upp på skärmen parallellt med att alla mina antivirusprogram febrilt varnade för alla virus som tagit sig in på min dator. lite sent ute kan man ju tycka? snällt nog så ville alla porrsidor att jag skulle bekräfta att jag var myndig innan jag fick se på det roliga. snällt ändå. (men framför allt tur att jag är arton :D:D:D:D). min gamla dator krashade för några dagar sedan så jag har bara haft denna i cirkus fyra dagar. jävlar vad jag har porrsurfat under denna korta tiden för att få ett virus som krashar hela datorn. (men det var garanterat värt det, bara af!).

anyways. imorgon ska jag till arvika. uno-spelet och solfaktorn är nedpackad. (älskar att packa!) jag och malin ska äta tomatsoppa, se på jj och mingla. och ta hand om lea och dennis när benen slutar bära dem. de har lyckats med konsten att köpa med sig 6 liter vin och 12 liter starköl. för två personer. de kommer att dö. detta är slutet.

slutligen vill jag tillägna detta sista stycke till dennis. jag har gjort ytterligare en spellista åt dig. men detta är bara ett test. jag vill testa din tro. precis som när gud (med liten bokstav för det är så vi rullar på prettohoror) placerade dinosaurieskelett på jorden för att testa människornas tro. här är listan.

så blev det ett till stycke i alla fall. eftersom alla vi prettohoror (malin, jag och lea dvs) är i arvika fram till söndag så hinner vi inte blogga (lol, som om vi gjort det i alla fall HAHA) så har jag gjort ett tidsinställt inlägg för varje dag. i dessa inlagen kommer jag ranka mina favoritporrsidor från fem till ett. ett om dagen alltså. det kommer bli episkt.

eftersom jag inte har några bilder tänkte jag googla "they don't know" och lägga upp den första bilden som kommer upp. det blev ett skivomslag till ett mando diao-album. never seen the light of day. wtf? tur att kirsty maccoll inte är här för att se detta! nej, tänker inte lägga upp bilden.



//johanna

Kommentarer
Postat av: johanna

alla kommer bli ledsna när de inser att jag faktiskt inte länkar riktga porrsidor utan bara länkar till den där videodagboken som jonas brothers hade.

2010-07-14 @ 01:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0