vart du vill så fort du kan



igår var en trevlig och väldigt udda kväll! så skulle man kunna sammanfatta det. idag är jag trots brist på sömn, pigg? kan ha något att göra med de snudd på bisarra mängder kaffe jag precis hällt i mig?

vad ska ni göra idag? för min del blir det såklart en romantisk middag med frugan. hon får självfallet stå för matlagningen, vid spisen hör de hemma minsann, dessa fruntimmer! sen ska jag se my darling you! nu är det filmdags, breakfast at tiffany's!

ska föresten låta er få ta del av ett tips på väldigt underskattad vardagsunderhållning - tjuvlyssna! spetsa öronen och något så ordinärt som en resa med 16-bussen kan bli rena tivolibesöket!

pusspuss /lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0