söt video oso


jag sitter helt ensam och har digitalt skapande, till och med läraren har gått.
meningen är att jag ska jobba i illustrator, men gör jag det??? näähhhh. eller lite
istället sitter jag och youtube-ar beatles och smiths. nu ska jag äta clementin.
jag kommer på idéer till skräckfilmer hela tiden. till exempel i bildsalen (där jag sitter nu) eller bland den upphängda tvätten i pannrummet hemma. jag ska nog bli regisör. eller idé-påkommare åt en regisör.
faktiskt så handlade min lilla skräcknovell på engelskan häromdagen om upphängd tvätt.
ska nog bli författare istället
so long
/malin

Kommentarer
Postat av: emma

haha skulle vilja läsa en skräckis du gjort.

2010-01-26 @ 20:18:08
URL: http://tworaindrops.blogg.se/
Postat av: Anonym

den blev nog inte så läskig tyvärr! haha

2010-01-26 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0