only fools rush in

hej bloggen. en lista för intresseklubben:
  • jag har insett att det finns en fuktion som gör punkter på bloggen, varför använder inte jag den när jag gör mina ytterst imposanta listor?
  • det går bra mellan mig och min flickvän. hon är snygg och det är det jag uppskattar.
  • igår spenderade jag och min bror lite kvalitetstid tillsammans genom att se på håkan-dvdn. den är ÄPICK!!!
  • i mars ska jag, min borgarflickvän ellen, min proletärvän malin och lea (av okänd samhällsklass) till budapest och äta gåslever (är vegetarian men gåsar är grönsaker, äter även kattungar). känner peppen!!!!!
  • igår hade jag bd-kväll. bloggaren pandawhore var den ouppnåliga stilikonen och av naturliga skäl finns inga bilder från aftonen. kan dock meddela att malin var läskigt lik henrik berggren. har ännu inte bestämt mig för om det var något beundransvärt eller rent av skrämmande.
  • jag är inte adekvat för att gå i skolan. det firar min kropp med feber och någon slags hudinfektion. imorgon ska jag till läkaren. cut :( (lovar dock att gå till skolan innan/efter läkarbesöket!)

/johanna

Kommentarer
Postat av: hemliga tjej av okänd samhällsklass

gillar min gosiga cheyy

2010-01-17 @ 21:52:59
Postat av: pandahoran

åhåhåhå

2010-01-17 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0