oh my love, i'm a poet

Tja tja bloggen.

Jag undrar hur många gånger vi har använt citatet "oh my love i'm a poet"?
Jag vet att jag sa det minst 2-3 gånger i morse.

Nyårsafton då, det var en minst sagt en udda kväll. Rolig och värd, men riktigt jävla udda saker hände.
Sur och grinig busschaufför, irrade i ett villaområde, frusna fötter, Friskis och Svettis pass i minus 10 grader, lite mer irrande, the host och the co-host kommer och möter oss, glada miner, värme och glädje, massa folk, delvis bra musik, konstig dryg kille med lösenord på sin jävla dator, dans till The Smiths, mysiga människor, liggandes i ett jacuzzibadkar, väldigt massa liggandes i ett jacuzzibadkar, djupa samtal, champagne från Champagne och chokladtjvar, jättemysiga människor!
Och så mycket mycket mer...

Min kväll slutade inte på topp direkt, men det var det ändå värt det. Efter att ha legat utslagen i Johannas säng och sedan i min säng i cirkus 12 timmar, vill säga! Awesuuume.

Hoppas ni hade en grym nyårsafton, eller det klart ni hade!
Det är ju ett nytt årtionde.
/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

INDIE

2010-01-02 @ 12:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0