men jag går inte isär när jag går med dig



(en lea i berlin i somras)

hej idag är det söndag. jag gillar inte söndagar särskilt mycket. imorgon är det måndag. måndagar gillar jag nog ännu mindre! men inga sura miner här inte, istället sitter jag och lyssnar på håkan och dagdrömmer om våren och sommaren. då blir det student, arvika och glada miner! gillar tanken. ska dessutom åka till budapest och london denna våren, gillar även den tanken.

igår provade vi på det hårda livet som bd-poppare! det var hårt. jag kom precis på den briljanta idén att jag snart ska förnya mig med hjälp av en ny fashion (givetvis) hårfärg! så nu är det bara att vänta och se mina darlings!

okej, sist men inte minst. IMORGON, blir en viss Dennis äntligen en man (?) en myndig man till och med, så vad säger man då? GRATTIS!!

/lea


Kommentarer
Postat av: dennish

detta var om möjligt det bästa jag någonsin läst på en blogg. jag ska inte säga att det var bättre än broder daniel-boken, men annars är det nog mitt livs främsta litterära upplevelse. tack lea. TACK!

2010-01-17 @ 21:16:14
URL: http://eselsbruecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0