kultiverad icke-fritid

för exakt en timma sen sprang jag, jessica & klara från operan till tåget på mindre än fem minuter.
vi hade sett trollflöjten och jag hade fått höra min absoluta favoritlåt live, nämligen den här (det var awesome).
jag har precis rundat hörnet på femmanhuset, och har ca 300 meter kvar, då det kommer en kille/man/pojke springandes i lika full fart från andra hållet.
medan den här låtet spelas (och jag försöker undvika en frontalkrock) breder han ut armarna och ger mig en kram och säger "GOTT NYTT ÅR!".

ett riktigt romantiskt moment, vi var antagligen menade för varandra, men jag sprang vidare i ren förvåning (och hann faktiskt med tåget).
han ropade också nånting om att det var massa killar "där borta".
åh. nej.

/malin

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska gifta bort dig med en bra kristen man. du får inte röra andra man än honom. skäms och tvätta dig noga!!!

2010-01-21 @ 12:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0