johnny var evas hjärtas låga

dagens lista:
  • snart ska jag och min flickvän på bio. epic.
  • har fått diagnosen "svinkoppor". ofräscht! som man säger om man är nattvakt på centralstationen i skövde.
  • lea berättade för mig att hon gjort en ansiktsmask av avokados. NEJ??? MAN SKA ÄTA DEN HELIGA FRUKTEN, INTE KLETA PÅ DEM I ANSIKTET!!!! (jag är ledsen men det var verkligen ett caps lock-moment)
  • idag har jag läst hela min psykologibok från början till slut. jag undrar varför jag aldrig gör saker jag faktiskt har i läxa när jag väl tar fram en skolbok?
  • har gula strumpbyxor på mig idag, skriv upp!!!
  • ok tråkig lista. ska springa till bussen nu.



way out west var färskt!


/johanna

Kommentarer
Postat av: malin

jävla gris. försök var lite fräschare tack

2010-01-19 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0