I don't care if monday's blue

okej. dagens värd-att-notera: johanna hade kyllingskjortan (!) på sig idag i skolan! fääärskt?

och mina kära vänner, jag har haft en fruktansvärt jobbig och skoltrött vecka..skulle kunna dedikera ett helt inlägg till att whina om det, men nej det tänker jag inte! för idag är det fredag och gillar vi det? ja det gör vi! har blekt och färgat håret idag för andra gången denna veckan, stackars hår. men tror jag är nöjd!

slänger upp en bild på min nya hårfärg. vet inte om den ser ut så på riktigt dock? vet inte heller vad min arm gör, ville väl flasha lite blingbling

önskar er en fabulous fredag, det tänker jag ha!

/lea


Kommentarer
Postat av: johanna

en gång när jag färgade håret rött sa alexander att jag såg ut som en polska. (billig) elakt.

2010-01-29 @ 19:42:06
Postat av: Anonym

så din poäng är alltså att jag ser ut som en polsk crackhora? tack............♥

2010-01-29 @ 19:47:19
Postat av: Carolinsi

Lea är snnygg_chei... Polska crackhoror kan med vara snygga_cheier. Inte ofta dock :(

2010-01-30 @ 14:51:34
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/
Postat av: fru HB

det ser fint ut pusssss

2010-01-31 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0