eh

tja! känner att alla på denna bloggen skriver bara om vad som är indie, om deras strävan att bli indie och om deras sökande efter det som är mest indie. jag som då är mest fashion av oss alla kanske ska skriva lite mer. så hej! idag har iallafall jag typ gjort följande:
- haft min första lektion på gymnasiet i naturvetenskap. har ju känts bättre i livet..
- ätit subway och mått jätte illa efter detta.
- varit förkyld. haft ont i huvudet och vart allmänt nere.
- knaprat huvudvärkstabletter i mängder!
- drömt om min flyttning till paris.
- lyssnat mycket på håkan hellström för ovanlighetens skull.
- sovit i tre timmar efter skolan. är ju förkyld så varför inte liksom.
- beslutat att stanna hemma ikväll efter en massa förfrågningar om att gå ut och träffa andra.
- ska snart äta kräftor, räkor, och krabbor. älskar det!
- typ mest varit hemma och haft tråkigt.
- roligare lär de ju inte bli...

så /Lovisa


Kommentarer
Postat av: johanna

du är indie! puss

2010-01-22 @ 19:47:14
Postat av: malin

åhåhå 3 av prettohororna har hemmakväll <3 fett indie

2010-01-22 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0