it must have been bärry-love but it's over now

här kommer svaren till frågorna, bättre sent än aldrig. INDIE!!!


varför når jag inte upp till er intellektuella nivå?
har inte läst något intellektuellt sedan i går kväll, återkommer...


lea, har du snott mina stjärnor? jag sa ju att du inte fick ta dem!!!!
men hb, trodde vi delade allt tillsammans :(


vilken är broder daniels bästa låt?
Denna:


man ser ju rätt bra ut.
det är ingen fråga, det är ett påstående, för att göra upp för bristen på frågetecken sätter jag ett i slutet av denna meningen?

är den stor?
den är ju lite under medel


djing djing djingis khan
färsk låt!!!

 


varför får inte jag rida, när ullared?
ulla är indie. det är inte du?


hur länge har du stått på strandkanten?
ända sedan jag var åtta eller nio.


ska vi ligga?
vi ligger inte, vi älskar.

jag behöver cadilaccen?
I NEED THAT CADILLAC!!! (men låt mig behålla den då din j***)


varför ljuger du alltid, lea?
a little sincerity is a dangerous thing, and a great deal of it is absolutely fatal

djing djing djingis khan
???

 

okej, ehm.. ska vi träffas snart? de va ju ett tag sen man såg prettohororna. :)
det är ju synd att det tar tre veckor innan vi svarar..... indie!


hur blir man indie?
man måste ha dom tightaste jeansen.


tala till mig du upplysta!
Runtom skall staden mäta 18 000 alnar, och för all framtid skall dess namn vara: Här är Herren.


Jag har länge undrat hur ni kom på ert bloggnamn?
nu ska jag (johanna) berätta för dig... det var en varm sommardag i juli. jag och malin var trötta och var på mediamarkt. jag skulle nämlingen byta ut mina trasiga hörlurar. när detta ärende var uträttat gick vi och köpte bärry (den färskaste yoghurten). jag valde körbärsmak, något om malin inte kunde förstå. men hon hade fel, bärry med körsbär är den färskaste av alla yoghurtar, den är färsk, indie + gosig. tror inte det kan bli bättre. alla coola katter väljer körsbärssmak när det vankas bärry-yoghurt!!! faktum är att jag ätit två bärry denna veckan, lea har ätit en. (det är torsdag i skrivande stund.) ja okej åter till saken. vi började prata om att skaffa en blogg. jag ville egentligen inte ha en blogg men när jag insåg att det var indie var jag ju tvungen. (för det handlar ju om image!) för övrigt drack vi även ekologiskt chokladdryck. den kostade femtio öre mer än pucko och besvikelsen var enorm när vi insåg att den inte heller var lika god som orginalet. jaja åter till saken, vi började diskutera namn men inget kändes perfekt. helt plötsligt kom jag på det; prettohoror!!! det var perfekt; vulgärt, obscent och rätt smaklöst, den sanna definitionen av indie! för övrigt har jag noterat att bärry kostar 9:50:- i min lokala affär och endast 6:- på willys i skolan. (willys är indie)

är vi bäst?
BD är bäst.


jag vill att Johanna erkänner att hon gillar pete. det är ingen fråga - ett äskande.
nej? jag älskar bara bärry.
johanna älskar mig också (malin).

är trött på mitt blonda hår, vad ska jag göra?
ät en bärry. med körsbärssmak då såklart.


har en fråga till lea: vad anser du vara det största som hänt musiken sedan afrikanska stammar under våra allra första dagar började utveckla olika rytmer på sina provisoriska trummskinn?
två bokstäver. B. D.


vad är prettohornas planer inför 2010?
starta vår egen personliga paramiltär och någon slags propagandaenhet. prettohoror expanderar! äta bärry.





"Bärry Körsbär är vår storsäljare. Säsong efter säsong, toppar Körsbär våra försäljningslistor. Med körsbär i perfekt balans med bittermandel är det här mångas favorit bland Bärry smakerna.

Ät den till frukost, mellanmål eller kvällsmål - Bärry Körsbär är alltid lika god!

INGREDIENSER

Yoghurt (högpastöriserad mjölk*, yoghurtkultur),
socker (9,3 %), körsbär (6,4 %), körsbärsjuice från koncentrat,
förtjockningsmedel karragenan, färgämne svartvinbärs- och
morotsextrakt, arom, surhetsreglerande medel citronsyra.
*Svenskt Sigill-godkänd råvara"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0