09

bara för att jag tycker så mycket om 2009 så blir det en liten cosy resumé

/Malin


i januari hängde jag och fidde på ica focus och drack energidricka

februari. jag och johanna hängde i hennes rum, klädde ut oss och var allmänt babe-iga i högsbo.
vi såg även mando diao på bengans


ingenting hände i mars.
jag såg ut såhär eller nåt

april
jag fikade endel med pauline (som jag förövrigt var med idag också!)
sara fyllde 21 och hade kalas
jag och johanna hängde hos henne
sjöng singstar hos marre
desiree var här och hälsade på från arjeplog



i maj var jag, libby och de andra bildettorna i heestrand och målade
det var våren
jag & marre tältade i skogen bakom mitt hus
johanna och jag hängde fortfarande i högsbo
vi kollade på johan som hade spelningar


juni
skolavslutning, sommar, picknickfestival, sushi och peace & love-......
längst fram på babyshambles, ta på pete och inställda kooks



någongång här skapades prettohororna och resten vet ni.
nordens ark
way out west
underjorden
skola
osv

under hösten lärde vi känna Lea och det sörjer vi.
vi sålde vår själ till henrik berggren och blev coola





(vi sörjer inte alls att vi lärde känna lea utan är glada. ok)

Kommentarer
Postat av: johanna

jag var inte med dig på mando, men vi träffades snabbt efteråt. du var med lilja och dem....

2010-01-07 @ 00:21:28
Postat av: malin

ja men du var ju där iaf

2010-01-07 @ 00:29:17
Postat av: Pauline

fina bilder! (förutom en då hehehe)

2010-01-07 @ 17:05:47
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0