don't project your bore on the girl on the dancefloor

Summering av senaste veckan:


matlagning hemma hos clarrreeeee med mig själv och sofia (och cooool_clarrrree såklart).
vi kollade på B-filmer. det är ascoolt och asindie med B-filmer.

julafton och två födelsedagar passerade.

det blev nyår
både jag och caroline försökte oss på en blinkning och en pose men failade totalt

vi var hemma hos daniel på nyår som sagt.
efter att vi stått ut med äcklig mainstream-musik ett tag tog prettohororna saken i egna händer och satte på cool musik såsom eloise, jag hatar män & shoreline.

nu är jag dödligt förkyld, som vanligt. det är samhällets fel, såklart.

idag var jag och mamma på världskulturmuseet på vodou-utställningen.
otroligt kulturellt!
den var en besvikelse däremot. det luktade illa och man lärse sig knappt något. förutom att dom på haiti gillar att dansa och dricka rom.

(försöker vara lite arg pga önskemål från en av våra trognaste läsare...)

skulle också vilja påstå att DET HÄR  (<<<<klickkkaaa) är ett av de bästa albumen som någonsin gjorts.

/malin

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag hann ju inte blinka...

kylskåpspoesi är awesuuume, något för poeten maybe?

2010-01-02 @ 18:41:01
URL: http://prettohoror.blogg.se/
Postat av: Johanna/(?)cooool_claarrrrree

Jag älskar ju mitt nya smeknamn. Mkt fint.

2010-01-14 @ 17:42:42
URL: http://aprilsolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0