2010

tjabba! länge sen, yes. nyår igår. det va trevligt, men annars inte något speciellt. min klänning färgade av sig också, så var helt svart på kroppen sen när jag kom hem tidigt imorse. plus att mina fötter värkte av att ha sprungit runt en hel kväll i tio cm klackar... underbart!
annars inget direkt nyårslöfte. eller jo, men de berättar jag inte. då blir de inte lika kul sen när man väl inte håller sitt löfte.
jag ska även färga mitt hår. nu är det beslutat. mörkt brunt! ja, så nu blir det slut på totally spice-gänget, förlåt malin.. men jag lär ju fortfarande vara lika osmart och så. tror de kommer bli riktigt lyckat.
det var väl allt för mig, idag iaf. mår illa. vaknade typ precis. har ingen smak i munnen. riktigt läskigt faktiskt. skulle äta frukost. kände i n g e n t i n g verkligen. kände som om mackan blev en plastbit. okej, normalt. aja. det är väl för att jag är såååå otroligt förkyld. eller mer var, fast de är fortfarande lite kvar.
/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0