iiiiiiiihhhhhhhhh

Hej alla episka_fashiän_underlydande_prettohororälskare. Jag har fått förfrågan att sammanställa en lista på några av de episka bloggar och sidor jag läser. Egentligen är jag för dryg för att lyssna men idag kan jag ge mig med. (men nej, jag har inte gått och blivit ödmjuk)


"13.09 Vickan ber mig prova hennes nygjorda knäck. Jag säger att den var lika seg som julkonserten med de utvecklingsstörda barnen förra veckan. Där rök Robocop-boxen i julklapp"
-
Daniel Westlings twitter. läs här.



"Folkpartiet är onda. Inte mycket mer att säga. Köp aldrig en bil av Lars Leijonborg. Jag köpte en Ford Taunus av honom för några år sedan, det skulle jag aldrig ha gjort.
"

- Före detta statsminister och socialdemokratiske partiledaren Göran Person om Lars Leijonborg.
Minns ni riksdagsvalet 2006 när den stora skandalen var att folkpartiet loggat in på socialdemokraternas interna nätverk? Nej, såklart ni inte gör. Indies är inte tillräckligt intelligenta för att läsa en tidning. Här är i alla fall länken till sossarnas nätverk. En av mina absoluta favoritsidor.






-Platon fyller 18.
Lou Reed I Tweed heter indiesidan just nu. Gå in där.


//JOHANNA

ps. linnea och ellen; det var detta inlägget jag pratade om. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0