(det är bara att börja anteckna...)

Skyller den dåliga uppdateringen på att det är lov och alla har fullt upp, noooooot.
Jag har somnat på soffan två dagar i rad till olika disney-filmer, och sedan legat kvar på morgonen och kollar klart på dem. Så vi kan säga att jag bor i soffan när det är lov...

I alla fall, lite uppdatering om dagarna som gått:

i lördags var jag + vänner hemma hos joakim och åt trerättersmiddag, spelade klädpoker och lekte sanning och konsekvens. hehehe. hade inte kameran med mig, men om någon är intresserad av bilder finns det hos josephine.
en spektakulär men också lite smått traumatisk (med sanning och konsekvensen...) kväll!
vaknade upp hos klara och åt amerikanska pannkakor. MUMS.

igår var jag hemma hos johanna tillsammans med lea och goooosade, såklart. puss!

/malin



birdcut


appelsin-piken


unwrittenfutures


Kommentarer
Postat av: Casper Janebrink (sångare i arvingarna)

ELOISE, ÄR VI MER ÄN BARA VÄNNER?

2010-02-16 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0