dekadensen är hård

dagens lista
  • pappsi har kommit hem från thailand. no daddy's gone anymore
  • jag har tappat bort tvättstugenyckeln. jag var säker på att jag lagt den på rätt ställe men tydligen inte. har gått runt i cirklar och letat i flera timmar nu! (ok man ska ju inte överdriva med typ 20 minuter?) sånt här händer bara mig.
  • mina rena underkläder är slut. jag måste alltså få kläder tvättade snart!!! mina snyggaste kläder är också i tvätten. MÅSTE VARA FASHION. NU!!! gahh
  • precis efter jag skrev inlägget om mina kycklingdrömmar såg jag en matdokumentär där de stoppade in kycklingar i maskiner och skär halsen av dem och sånt. INTE OKEJ? :O
  • har precis döpt om lea i mobilen. hon heter nu "berlinkatt", malin heter sedan tidigare "henrik berggren". episkt!
  • igår såg jag på glamourama. har aldrig sett något sämre. är fortfarande traumatiserad!!!! tampongen??? :| jag vet inte vad jag ska säga..... har legat i fosterställning sedan dess!!!

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0