this is an S.O.S

tittade just på berlin-bilder (har inte orkat läggat upp dom. bryr jag mig? nej.) och längtade tillbaka lite. saknar alla berlinhipsters med fina mustascher och neonfärgade tracksuits. eller vevande mando-indiez. och amerikanen som försökte sova på bussen. hursom, igår när jag och de båda flickorna caroline och isabelle hade vart och vaskat lite pengar på den lokala butiken olivens livs hejdades vi av två gubbar (55+) som satt utanför en restaurang. en av dom talade om att han kunde en dans som inte fanns, eftersom bara han kunde den. vi antecknade. sen träffade vi två tyskar från frankfurt som frågade om vägen till avenyn. som de sanna vevare vi är gav vi dom självklart en utförlig vägbeskrivning!

johanna är för övrigt väldigt inaktiv på msn just nu. antar att hon är upptagen med lasse lindh, eller lilla d..förmodligen båda två..


Kommentarer
Postat av: johanna

i början gillade jag ditt inlägg men sedan kände jag bara hur du avslutade det på ett jävligt sätt!

2010-08-28 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0