JAG ÄLSKAR TYSKLAND!! <3

anledningar att älska tyskland:
1. mediamarkt kommer där ifrån. jag älskar mediamarkt. älskar!!!
2. tyskland är färskt på många andra sätt också men jag orkar inte lista mer grejer. jag älskar helt enkelt mediamarkt. det är poängen med detta inlägget. de har jättebra service där för övrigt.
3. på mitt lokala mediamarkt jobbar det en kille som ser ut som jim sturgess. länge sedan jag såg honom där... undrar vart han tagit vägen? detta har inte så mycket med tyskland att göra... menmen...

/johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

andra bra grejer med tyskland;

günter

2010-04-09 @ 21:43:51
Postat av: Caroline

åh åh åh! jag minns honom, hade ju inte bangat!

2010-04-09 @ 22:29:57
URL: http://prettyvisitors.blogg.se/
Postat av: j

EYY HÅLL DIG TILL DIN MAN CAROLINE!!!

2010-04-09 @ 23:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0