I've got sunshine on a cloudy day




lyssnar på here comes the sun och det är ju sant hallå? ÄLSKAR SOLEN. ut med er! nu är lovet slut. men! istället för ännu en i raden av sömnpiller till skolveckor så ska jag till london med halva min klass samt min parallellklass! jag har aldrig varit i london men är säker på att det är grymt där.

gjorde högskoleprovet igår föresten, gick rätt bra ändå. sen hade jag en skum men rolig kväll! nu ska jag sätta mig på min balkong och bara ha det helt lovely. kommer hem på torsdag, so long bitcheees

/lealealea

Kommentarer
Postat av: dennish

framför allt ska du till london med MIG??

2010-04-11 @ 23:51:46
URL: http://eselsbruecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0