rock'n'roll blåa ögon

hej igen! var typ evigheter sen som jag uppdaterade här, men så ni vet, jag är fortfarande en prettohora.
igår var det håkan, det var liseberg och fint, vi var finast. idag ska jag träffa en kompis, skulle med malin och johanna till underjorden men hoppade det för jag skulle upp tidigt idag. men det blev inte riktigt så ändå, och tiden ändrades. men snart så ska jag iväg. väntar på pappa bara som ska köra mig. ikväll kanske det blir trevligt med johanna och malin igen, men får se och så hur det blir nu, kommer kanske bli sent med den andra vännen ikväll. caroline är det förresten om ni vill veta.
nu medan jag väntar lyssnar jag på lite the kooks och kollar lite youtube med pete. det är ju inte långt kvar! igår betalades till och med biljetten. ja!
vilket patetiskt, tråkigt inlägg. men nu är jag ju iallafall mer uppdaterad.
vi hörs! /Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0