oh sunday, let me introduce myself

hello! sitter i köket, har precis ätit frukost. mitt hår står åt alla håll som vanligt och längtar till att jag ska duscha sen. har ont i magen, precis som igår, och mitt huvud är alldeles snurrigt. så förlåt malin att jag inte kunde komma hem till dig igår. mamma är nyopererad. så de ända ljudet som hörs här hemma är ljudet från hennes snarkningar, kylskåpet som knakar och mina fingrar som skriver på tangentbordet. ute är det alldeles grått och tråkigt, och jag fryser en aning. fryser så mycket att man nästan har ont i kroppen som typ skakar. åh söndag, vill inte till skolan imon! borde plugga nu för fullt, men orkar verkligen inte börja. vill bara gå och lägga mig igen. så himla segt är det.
annars är planeringen idag att jag ska dammsuga huset, börja kolla på den här läxan och så har jag rep sen med fiolen i tre långsama timmar. orkar inte, men måste verkligen. vill som sagt bara ligga i soffan, med en stor varm filt över mig, en kopp te, en bra film och ingen som klagar på mig att jag inte gör något av mitt liv. ja, de vill jag. i veckan ska jag på nån vip grej på topshop med lina och linnéa, det blir en massa plugg och fotografering med isabelle förhoppningsvis. och så hoppas jag hinna med att starta min nya blogg som planerat. och nej, jag är fortfarande en prettohora. oroa er inte. sen hoppas jag kunna träffa malin nångång och ge henne hennes födelsedagspresent som ligger här hemma och väntar. och så ska jag förhoppningsvis också hinna med att köpa hotell och tågbiljett till december och pete doherty i malmö. åh, så vill jag träffa agnes och alexandra också som vi planerat i evigheter! fullt upp det vill säga, plus att jag nu känner mig lite sjuk nu igen. underbart! så får se om jag hinner uppdaterar här i veckan. bra bra. 
oj, vilket långt, onödigt inlägg det blev nu. applåder till den som orkade läsa igenom allt.
puss /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Caroline.

jag orkade!

2009-09-27 @ 12:25:55
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0