länge sen sist



ja, har ju inte uppdaterat på evigheter nu. känns det som iallafall. så tänkte göra ett litet inlägg. det var faktiskt malin som sa att jag skulle uppdatera lite, och efter att det blåst hur mycket som helst så hade vi strömavbrott förut. men nu är elen tillbaka, och jag är här. så kul. en fredagkväll...
planerna för ikväll sket sig. skulle först på bio med linnéa och lina, men dissade dom för att träffa en kompis som blev sjuk och misstänker svininfluensan som julia är livrädd för. så är hemma ikväll. orkade inte sätta in mig i nya tankar och hitta på nåt annat, utan åt lite godis, med föräldrarna och kollade på tv. tröttnade snabbt och satte mig här. åh, så roligt! ..inte.
men blev iallafall glad när jag loggade in på facebook och fick syn på att jag hade blivit taggad på en massa bilder. en massa bilder när man var typ hur liten som helst! ja, ett kort ser ni ovan. helt sjukt kul! ah. hahahah.
och imon blir det modevisning på nk med linnéa och lina, sen fika med samma kära vänner och sen på kvällen kanske slottskogen och fira malin, som äntligen blivit stor och 17 år. hurrraaa!!
så vi ses imon. tar med mig kameran, så förhoppningsvis så kommer kort. puss och god natt. lär väl somna snart så roligt jag har det. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0