i remember when i lost my mind

är dödstrött!! efter historiaprovet idag var det som om all aktivitet i hjärnan bara slutade fungera och ögonen blev alldeles tunga. känns som om jag kan somna när som helst. förstår inte hur jag ska beskriva, för har nog inte varit så här trött på länge. fråga mig inte vad jag är här, på datan och på bloggen. prettohorar mig typ.
men veckan blir hyffsat rolig iallafall, så tänkte sova nu så jag lever vidare typ.
seriöst kan man vara såhär trött? sjukt!
aja, veckan ser typ ut såhär:
onsdag: fiol, fiol, fiol, fiol... måste kunna typ hundra låtar utantill innan fredag, inte så kul men..
torsdag: shopping tillsammans med Linnéa, Lina och Agnes och presentjakt efter den perfekta presenten till Elin. sen blir det en vipkväll med dem på topshop med ni vet rabatter, mat och goddiebags. gillar det verkligen!! speciellt när man hittat världens finaste skor och klänning därifrån. hoppas hitta dem bara.
fredag: kulturnatta på kvällen med räfven eller vad dem hette. kanske träffa en trevlig liten kompis eller två.
lördag: åh, är för trött för att tänka. det var något roligt denna dan tror jag...
söndag: kalas hos syster i trelleborg. mycket bilande men kul att träffa familjen igen.
sen ska jag försöka klämma in fotografering och bloggstart för ny blogg. men det är inte säkert att jag hinner.
tjohej! /Lovisa
ps. nu ska jag Äntligen Sova!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0