i'll promise i will be the one, who stays here all along

hej hopp, förlåt för att jag har varit så äckligt inaktiv på sistonde. (lol, det låter som om jag skriver förlåt till min dagbok som jag gjorde när jag var typ 6år...)
jag har verkligen ingeting vettigt att säga eller några snygga bilder att lägga upp, och alla vet vi ju att malin står för de äckligt bra bilderna. och johanna för de äckligt bra listorna. och lovisa för de existerande uppdateringarna. och till sist jag, för de icke existerande. i have failed you. really hard.

jag saknar min gamla blogg och jag kommer nog behöva dra upp den igen, jag gillar inte att överge mina livsverk. som jag gjorde med meltmyplasticheart.blogspot.com. som jag övergav på helt fel grunder. och det ångrar jag.
visst låter det som om jag överger prettohororna nu?
det gör jag inte, eller jag ska försöka att inte göra det.
mina vänner säger mig "Caroline sluta vara så pretto!" det må vara sant. innerst inne är jag en prettohora.
men framöver kanske jag trivs bättre som en icke-ofta-uppdaterande-prettohora.

men jag existerar.
/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0