det är asjobbigt att uppdatera bloggis

8 saker:

1. ellen säger att man inte ska lita på folk med löshår... hmm, känns som ett bra råd kanske?

2. ibland behöver man operera bort mjälten. detta kan bidra till sämre immunförsvar och känslighet för infektioner. nu vet ni!

3. idag kokade jag gröt för första gången i mitt liv. förstår inte poängen med det??? blir man mätt? nej! är det gott? nej, det smakar ju typ inte så mycket. fail.

4. har bestämt mig för att inte läsa matte c. är nöjd_tjej.

5. jag och korv (louise) ska gå med i unicef. yay.

6. ...och så pratade vi jättelänge med en kille från läkare utan gränser som värvade medlemmar på stan. varför stannar man inte upp oftare för värvare?? det var asnajs ju. dock får jag inte vara med för jag är inte 18. _bdcut_

7. ......

8. ...... (är trött, längtar tills jag ska sova)


/Johanna

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU SKA VISST LÄSA MATTE C!!!! DUMMIS!! :(:(

2009-09-23 @ 15:22:27
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/
Postat av: johannsi

nejsi, det ska jag ej!!!!

2009-09-23 @ 22:26:19
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0