and just 'cause everybody's doing it, does that mean that i can too?

random saker:

1. på söndag fyller min epic_pepp_brud malin 17 år. yay. hon ska få den ultimata presenten, en ponny. grattis!



2. har inte gått i skolan en vecka ännu, är dock redan skoltrött. inte okej.

3. har bakat bröd idag. gott.

4. min bror påstår att jag ska vara hans betjänt när han flyttar hemifrån. skulle inte tro det. (dock kommer det säkert hända eftersom jag är så mammig ibland, fail)

5. no buses med arctic monkeys är typ en epic låt.

6. saknar lovisa? varför ses vi knappt? saknar anna. dumt att hon blev aussie girl och försvann.

/johanna

Kommentarer
Postat av: malin

tack så innerligt mycket!

vet att du saknar mig med även om du inte skriver det (BUHU!!!!)

<3333333333

2009-09-02 @ 23:13:40
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0