qwertyuiopåäsdfghjklöäzxcvbnm

1. idag fyller manne år. grattisgrattisgrattisgrattisgrattis.

2. jag har ont i halsen. alla tyck synd om mig.

3. idag hade jag amnestymöte på skolan och sedan har jag möte på kontoret. är ju fett aktiv mänskliga_rättigheter_brud.

4. kan allt om nicaragua. (se punkt 3). fett aktiv amnesty_brud gör mig till fett allmänbildad_tjej...

5. ...vilket matar mitt ego. älskar att känna mig smart.

6. för övrigt är jag ju smart, det ligger i generna. låter resten vara osagt. (ellen fattar vad jag menar.)

/johanna

Kommentarer
Postat av: Kungshojd

Min kära RENBLODIGA vän, jag kan inte vara mer förstående. Eller tycka mer om dig! Du är sötast!!!

2009-10-05 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0