my friend the wind



Det var ett café i kungsbacka idag där allt kostade 10 kr, det var värt men nästan kaos när jag, Klara & Hanna fikade där efter skolan.
Jag kollar på en film som heter Coraline, den är baserad på en jätteobehaglig bok jag läste när jag var liten.
Har ont i magen och i halsen, kuuuuuuuul.
Det är allt som hänt idag.
Varför sätter dom på full värme på bussarna bara för att det regnar lite? Får panik för att det är så varmt!

Imorgon har jag endast ett utvsamtal kl 8 på morgonen, sen är jag ledig <3

interesting

/malin

Kommentarer
Postat av: emma

hatar när det är för varmt på en buss. blir så illamående.

2009-10-20 @ 16:18:55
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0