love love love



oj, oj, oj.. nu har man inte uppdaterat på länge. kände att det var på tiden.
i lördags var det fest, maskerad som man kallar det, hemma hos elin. jag, linnéa, lina och nina hade det otroligt roligt. vi var väl de mest galnaste, och det var väl bara vi som inte hade druckit. men men. idag har jag haft det man har ibland, mått sisådär, blivit kallad miss glans efter att ha blivit kallad lik och fru till johan glans, skrattat mer än någonsin och haft kul helt enkelt. i skolan liksom, inte varje dag.. höll till och med på att svimma i rulltrappan. men nu måste jag dra, ni ska inte få för mycket av mig. och snart kommer ju en ny blogg, Bara med mig. då blir väl ni glada. lär blir mer uppdatering där än här iallafall.
vi hörs, chipp o hej! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0