ja jag, jag hatar zarah leander

en lista:

1. malin ligger i min säng och är trött. hon har ont i halsen och tycker hon ser ut som en sjöjungfru i mina petrolblåa strumpbyxor hon lånat. (vi var ute i regnet förut så hennes jeans hänger på tork)
2. ellen är bortrest. jag har frågat flera gånger var hon är men kommer aldrig ihåg? är det västindien kanske? saknar henne :(
3. eller var det karibien??? jag tror det var det.
4. vi lyssnar på "beväpna er" med ebba grön. tycker det är rätt epic.
5. för övrigt har min fot somnat. alla anteckna!!!
6. vi ska beväpna oss (säger malin)

/johanna helene söderqivst hultman

Kommentarer
Postat av: Caroline.

vem är zarah? :)

2009-10-26 @ 10:40:54
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/
Postat av: Annipanni

Är inte västindien och kariben samma sak typ :P Inte är iallafall fint ocg varmt och vill också ha varm väder!

2009-10-26 @ 22:52:49
URL: http://annasaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0