dammsugare är najs.

Denna veckan har jag varit hemma varje dag. Det har varit astråkigt. Jag har saknat mina isgy-människor så mycket att jag börjat drömma om dem på nätterna. I torsdags natt till exempel drömde jag att Linnea skrev ett arbete om rum. (typ badrum; fakta: ibland finns det en toalett där inne...) Jätteintressant ämne att skriva om verkligen...
Manne firade 6-månaders jubileum sedan han senast haft sex med en tjej. (vet inte varför han firade det?). Sedan började han säga massa obscena saker om hennes underliv. (Jag tänker inte skriva ut vad han sa och jag skäms för att sådana fula ord existerar i mina drömmar).
Sedan gick jag och Ellen på modebloggaren Eleonore Nygårds loppis. Jag köpte ett gult linne. Fast sedan blev Eleonore asarg och skrek att jag inte fick betala med mynt. Hade inte ens tänkt det ju??? aggro.... Tror dock hon är snällare i verkliga livet....

Nu är jag på min första lektion denna veckan. Dock jobbar jag inte utan jag och Linnea sitter och schteker vid datorerna. Nyss kom engelskaläraren Bobo och skällde ut några killar för att de inte jobbade. Bobo means business!
Vi har även köpt sex stycker cocosbollar och sex stycken dammsugare. tjocka är det enda vi är. <333


/johanna


Kommentarer
Postat av: malin

du hade ju slutat med socker!!!

2009-10-23 @ 19:39:44
URL: http://prettohoror.blogg.se/
Postat av: johanna

jo men jag märkte att jag inte kände abstinen alls när jag inte åt på 24 h så då tänkte jag varför inte?

2009-10-24 @ 18:29:55
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0