screaming bloody murder

welllll......... igår när jag gått och lagt mig fick jag ett infall att kolla i en tygpåse som hänger på min garerobsdörr.
där i fann jag min asnajsiga kofta som varit borta i över en månad, en t-shirt jag inte tänkt på (verkligen inte lätt att ha så mycket kläder lol) och en liten glasflaska.
skriv ner det.

det är svinkallt ute och ska eventuellt snöa. sadface.
på tal om svin så tvångsvaccineras jag mot svininfluensan...
hur ska ni göra, vaccinera er eller inte?



min hund är glad. not

/malin


Kommentarer
Postat av: emma

vet inte hur jag ska göra. blir antagligen vaccination, men jag är rädd för sprutor.

2009-11-04 @ 21:18:17
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0