rubrik1

igår pratade jag och caroline på msn om våran tid i nian. när ingen gillade oss och vi inte gillade dem tillbaka.
en kille slog mig med en bok i huvudet, kallade mig hora och sa att han skulle döda mig.
hans kompis sa att han skulle spruta parfym på caroline så hon dog eller nåt (caroline är väldigt allergisk)
nu är de båda killarna partille-johnnys. HAHAHHAHAHA.

det var en fin tid. vi var musikfacister och våra högsta önskan var att libertines skulle återförenas.
i våra öronsnäckor på rasterna sjung carl barat "i get along, just singing my song, people tell me i'm wrong, fuck 'em"
och så drömde vi oss bort till konserter och till london och sånt
sedan dog mitt internet och jag kunde inte sitta med caroline och vara nostalgisk längre. CUT

när jag var pretentiös musikfacist var det viktigt för mig att inte vara som fjortisarna i min klass som lyssnade på typ rnb så vi ratade all korkad mainstream-musik.

men nu är jag inte lika bitter längre
därför tar jag igen all ocool musik jag missat alla dessa åren.

idag har jag lyssnat på:
kelly clarkson - behind these hazel eyes
kelly clarkson - because of you
faith hill - there you'll be

det har varit epic. <3

/johanna



Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är epic, kom till skolan!!!

2009-11-19 @ 22:01:38
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/
Postat av: malin

har aldrig ens hört talas om faith hill - there you'll be :O

2009-11-19 @ 23:15:04
Postat av: Caroline.

mohahaha, kolla vilka som lyckades med sina liv? haha de är äckliga johnnys!

2009-11-20 @ 07:34:53
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0