MATTE ÄR ROLIGT! JAG KLARAR DET HÄR!

Hej hallå hejsan svejsan i lingonskogen!

För typ 40 minuter sedan hade jag älskvärt prov i matematik B! Jäääääääätteroligt!
Så nu har jag snart haft en timmes rast, och vad gör man på rasterna på ISGY? INGENTING Ne...rien!
YEY!

Kenza har haft en flört med Billy Joe  från Green Day, det stod på aftonbladet. se när jag gjorde ingenting på min rast. Tänkte bara att jag skulle uppdatera er i kändisvärlden. lalalala!
Jag har en lektion kvar tills det är HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!!!
Jag vet, jätteroligt uppdatering!
Jag hoppades bara att ni ville veta. Speciell anonym, jag är kär i anonym! Anonym, kan du inte kommentera mera, det värmer i hjärtat när jag läser dina skriva ord. Hjärta <3
/Caroline.


Kommentarer
Postat av: johanna

shit vilken jobbig text! liksom det är inget mellanrum mellan raderna? kanske är det indie utan mellanrum?



one point five spacing som bobo-darling skulle sagt.



puss

2009-11-06 @ 18:50:26
Postat av: Caroline.

zero point zero spacing är det nya indie.

2009-11-06 @ 23:05:59
URL: http://prettyvisitors.blogspot.com/
Postat av: Caroline.

zero point zero spacing är det nya indie.

2009-11-06 @ 23:06:24
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0